Thursday, September 15, 2016

Big Bang Idea

I tell myself I am searching for something, but more and more it feels like I am wandering waiting for something to happen to me, something that will change everything, something that my whole life has been leading up to.



Pagi ini cukup diberi kejutan yang sangat menarik dan akhirnya buat pusing tujuh keliling untuk mulai mengolah banyak ide yang bermunculan di kepala sampai akhirnya bingung untuk memulai dari mana. First, i have to maintenance my blog ! yes, step by step darling. Akhirnya memutuskan konten apa yang akan ditulis nanti, mulai dari food? fashion? beauty? personality? work? OMG banyak yang ingin aku tulis tapi kembali dari keterbatasan waktu dan mood tentunya.

Lemme take a selfie ! don't forget to smile today



Okay after photo shoot outfit of the day, I got an idea how to start everything ! CAMERA.. ROLL..ACTION.. untuk sementara ini aku bukan salah satu yang effort sekali untuk foto selain menggunakan kamera handphone, well i need it now hmmm baiklah sementara ini kita coba untuk menggunakan beberapa image yang bisa mendukung sisanya minta endorse dari sahabat-sahabat fotografer hahaha..

when you stressed, order desserts to make it better :)

Caramel Honeycomb served with vanilla ice cream paired with a chunk cheese ice cream,  honeycomb and piece of raspberries.

and after that so many idea in my mind and i will try to make it happen one by one soon, my big bang idea will come true. Amin

Photographer : Jesfrid Alfa
Location : Bakerzin Plaza Senayan

No comments: